GYIK

1. Milyen szolgáltatásokat nyújt a virtuális asszisztens?

Minden virtuális asszisztensnek egyedi a szolgáltatás köre, tapasztalatai és végzettsége alapján. Szolgáltatásaim széleskörűek és bővíthető ügyfél igény szerint. Kattints ide és nézd meg én miben tudok segíteni Neked.

2. Milyen áron dolgozik egy virtuális asszisztens?

Mindenkinek egyedi árképzése van. Az árképzés lehet projekt alapú és óradíjas. Ez függ a megrendelőtől, a kérdéses feladattól, a szolgáltató tapasztalatától. Természetesen minél többféle szolgáltatást tud nyújtani egy virtuális asszisztens, annál magasabb a munkadíja is. Alapvető asszisztensi feladatok mellé, szinte már-már másik szakmákba nyúló kompetenciákkal egyre szélesítheti szolgáltatási körét. 

3. Mennyi tapasztalattal rendelkezik egy virtuális asszisztens a végzett munkában? 

A virtuális asszisztensként dolgozó vállalkozók tapasztalata jelentősen eltérhet, hiszen sokan különféle háttérrel és képességekkel vágnak bele ebbe a szakmába. Tapasztalatuk függhet a szolgáltatásokat igénybe vevők elvárásaitól, az általuk nyújtott szolgáltatások típusától, valamint az iparágtól, amelyben dolgoznak.

Én kb 10 éve dolgozom adminisztratív, asszisztensi és műszaki asszisztensi pozícióban. Leginkább termelés, gyártás, építőipari területen. 
Az ügyfelek gyakran keresnek olyan vállalkozókat, akiknek konkrét tapasztalata van az ő speciális iparágukban.

4. Milyen digitális eszközöket használ egy virtuális asszisztens?

A virtuális asszisztensként dolgozó vállalkozó számos eszközt használhat a hatékony munkavégzéshez. 

  • projektmenedzsment eszközök
  • kommunikációs platformok
  • fájl megosztás és tárolás
  • időgazdálkodási eszközök
  • számlázási és pénzügyi eszközök
  • közösségi média menedzsment, stb...

Ide kattintva megnézheted én milyen eszközöket részesítek előnyben. Természetesen a megrendelő igényeihez igazodom amennyiben engedélyt és hozzáférést kapok az általa használt eszközökhöz.

5. Van tapasztalatod a közösségi média kezelésében/projektmenedzsmentben/pénzügyi adminisztrációban?

A válaszom mindegyikre: Igen, van.
Közösségi média kezelést is kellett végeznem, kisebb marketing feladatokat. Projekt menedzsmenttel is rendszeresen foglalkoztam. Pénzügyi adminisztrációt is kellett már végeznem, de nem vagyok könyvelő. Viszont szívesen segítem a munkájukat rendszerezéssel, összegzéssel, kimutatásokkal.

6. Van-e hosszú távú együttműködési lehetőség, vagy inkább rövid projekteket vállalsz?

Vállalok rövid és hosszú távú projekteket is. Természetesen átbeszéljük előtte a határidőt, a teendőket, a módszereket egy INGYENES konzultáció keretein belül. Ezek fényében adok egy árajánlatot és eldöntheted, hogy szeretnél-e velem dolgozni. Mindenképp pozitívan érint, ha hosszú távú bizalmat kaphatok ügyfeleimtől.

7. Milyen díjazásra számíthatok, és hogyan számolod el az órákat?

Az óradíjam/projekt díjam több tényezőtől függ. A munka típusától, határidejétől, nehézségtől, szabad kapacitásomtól, stb...

Projekt alapon való díjazás a legegyszerűbb, hiszen itt részletesen átbeszéljük a munkát és annak egészére adok egy ajánlatot.

Az órabéres munkát úgy számolom el, hogy megmondom körülbelül mennyi időt fog igénybe venni. A munkafolyamataimat rögzítem egy projektmenedzsment eszközben az időmérővel, hogy pontosan mennyi időt töltöttem el az adott feladattal. Erre használom pl. a Click Up-ot.

8. Rugalmas vagy a munkaidőt illetően?

Igen, rugalmas vagyok, viszonylag emberi határokon belül. Nem szeretnék mindig éjszakázni. 

9. Hogyan osztod be az idődet több ügyfél között?

Csakis úgy vállalok munkát, hogy a határidőt be tudjam tartani. Nem lépem túl a határaimat hisz az nekem sem és az ügyfelem részére sem kifizetődő, ha nem a megbeszéltek szerint alakul a munka átadása.