Rólam
Egy lépéssel közelebb a céljaidhoz – velem minden egyszerűbb.
Üdvözöllek! 😊
Szarka Alexandra vagyok-leendő virtuális asszisztensed.
Mindig is az irodai háttérmunkálatokat végeztem.
Mára már megalapítottam saját vállalkozásom, ahol rugalmas munkaidőben tudom megbízóimat segíteni.
Körülbelül 10 éves tapasztalatommal segítem leendő ügyfeleimet adminisztratív feladatok és digitális szervezés területén. Tudásomat folyamatosan frissítem és bővítem.
🌐Virtuális asszisztensként abban támogatom ügyfeleimet, hogy a vállalkozásuk gördülékenyen működjön a háttérben, így ők arra koncentrálhatnak, amihez a legjobban értenek – az értékteremtésre.👌
Az adminisztratív feladatokat nemcsak ellátom, hanem rendszerezem és optimalizálom.
Fontos számomra, hogy egy-egy együttműködés ne csupán hatékony, de bizalmon alapuló is legyen.😇 Proaktív, precíz és barátságos hozzáállással dolgozom – számíthatsz rám akkor is, amikor a részletekben rejlik a lényeg.
🌞Mindig is örömet jelentett számomra, ha rendet és rendszert vihettem a mindennapi feladatokba. Szeretem, amikor a munkám eredményeként ügyfeleim időt nyernek, fellélegezhetnek, és a valóban fontos dolgokra koncentrálhatnak. Az a cél vezérel, hogy a háttérből támogassam a gördülékeny működést – csendben, pontosan, megbízhatóan. Hiszem, hogy az apró részletekben rejlik a stabil alap, amelyre hosszú távon is lehet építeni❗️
Szívesen dolgozom együtt olyan vállalkozókkal, akik értékelik a megbízhatóságot, az önállóságot és a jó hangulatú közös munkát. Ha úgy érzed, épp ilyen támogatásra lenne szükséged, boldogan beszélgetek veled – keress bátran!

Hogy milyen digitális eszközöket használok?
- Microsoft Office programok
- Zoom
- Teams
- Trello
- Canva
- Wordpress
- Slack
- Google Naptár
- Click Up
