Szolgáltatásaim
"Virtuális asszisztenst keresek"
Segítek levenni a terhet a válladról!
Néhány példa, hogy milyen szolgáltatásokkal tudom megkönnyíteni az életed:
Általános adminisztráció
számlázás előkészítése, rögzítése
-
dokumentumszerkesztés, adatbevitel
-
ügyfélkezelés, kommunikáció támogatása
-
kutatási és adatgyűjtési feladatok
Irodai és üzleti háttértámogatás
naptár- és időpontkezelés
-
e-mailek rendszerezése, válaszok előkészítése
-
nyilvántartások és adatbázisok karbantartása
-
adminisztratív folyamatok egyszerűsítése, új rendszer kialakítása
Építőipari adminisztráció és dokumentumkezelés
ajánlatok összeállítása, rendszerezése, verziókövetése
-
szerződések előkészítése, nyilvántartása, lejáratok figyelése
-
megrendelések adminisztrációja (anyag, alvállalkozó, gyártás)
-
teljesítési igazolások, átadás-átvételi dokumentumok előkészítése
-
projektdokumentáció (tervek, rajzok, jegyzőkönyvek) rendezése
Gyártási és Termelési adminisztráció
-
gyártási dokumentumok kezelése (műszaki lapok, anyagkiírások)
-
alvállalkozók és partnerek koordinációja
-
határidők, mérföldkövek nyilvántartása
-
beszállítói ajánlatok bekérése, összehasonlítása
Ha a felsoroltak között nem találtad pontosan azt, amire szükséged van, egyéb, kapcsolódó területeken is szívesen segítek. Kérj ingyenes konzultációt lentebb vagy kattints IDE.
