Szolgáltatásaim

"Virtuális asszisztenst keresek"

Segítek levenni a terhet a válladról! 

Néhány példa, hogy milyen szolgáltatásokkal tudom megkönnyíteni az életed:

Általános adminisztráció

  • számlázás előkészítése, rögzítése

  • dokumentumszerkesztés, adatbevitel

  • ügyfélkezelés, kommunikáció támogatása

  • kutatási és adatgyűjtési feladatok

Irodai és üzleti háttértámogatás

  • naptár- és időpontkezelés

  • e-mailek rendszerezése, válaszok előkészítése

  • nyilvántartások és adatbázisok karbantartása

  • adminisztratív folyamatok egyszerűsítése, új rendszer kialakítása

Építőipari adminisztráció és dokumentumkezelés

  • ajánlatok összeállítása, rendszerezése, verziókövetése

  • szerződések előkészítése, nyilvántartása, lejáratok figyelése

  • megrendelések adminisztrációja (anyag, alvállalkozó, gyártás)

  • teljesítési igazolások, átadás-átvételi dokumentumok előkészítése

  • projektdokumentáció (tervek, rajzok, jegyzőkönyvek) rendezése

Gyártási és Termelési adminisztráció

  • gyártási dokumentumok kezelése (műszaki lapok, anyagkiírások)

  • alvállalkozók és partnerek koordinációja

  • határidők, mérföldkövek nyilvántartása

  • beszállítói ajánlatok bekérése, összehasonlítása


Ha a felsoroltak között nem találtad pontosan azt, amire szükséged van, egyéb, kapcsolódó területeken is szívesen segítek. Kérj ingyenes konzultációt lentebb vagy kattints IDE.

Kérj EGYEDI ÁRAJÁNLATOT vagy INGYENES konzultációt! 📝

+36 30 853 5027

info@szandraoffice.hu

facebook oldalam